• Home
  • O plemeni / About breed
    • Standard
    • Chovné podmínky
    • Povaha / Nature
    • Kdysi a dnes / History & today
    • Zdraví / Health
    • Barvy / Colours
    • Chov / Breeding
    • Články / Articles
  • Linky
    • chovatelské stanice / Kennels
    • Ostatní / Other
  • Akce / Events
    • Seznam / The List
    • Fotogalerie / Photogalery
  • Krysarik of The Year
  • SPECIAL
  • "Pokec"
  • Různé / Various
    • Vzkazovník
    • KPPPK
    • Portál info

Nahodilé téma

Za pár týdnů tu bude rok "diskuzí" na Krysaříkovu.
Abych nemusela být hlídačem témat a mohli jste psát i mimo tématické celky, tak co vás napadne, o co se budete chtít podělit, vymluvit, zeptat, na něco upozornit,.... otvíráme tento nezařaditelný diskuzní prostor "na náhodné témata".
Každý pisatel je zde zodpovědný, tak jako všude jinde, za svůj projev, své názory a chování.  Množství cenzury bude odvislé jen od slušnosti a chování přispěvatelů, tak, jako dosud na celém portálu.

Přeji příjemnou zábavu

Radmila Popková

 

 

Komentáře  

1234567891011»
 
#159 Jongal 2011-12-29 16:24
Jojo, každý je estét v jiném směru... My s manželem třeba dobrmany fakt můžeme a to s dlouhýma ušima, ale ocasu dlouhému zatím ne a ne přijít na chuť :-) holt zvyk je železná košile asi, zajímavé že u krysek preferujeme ocásky dlouhé a kdžy už musí být kupírované, tak v žádném případě takové to že se pomalu okupíruje i kus zadku...trochu delší ocásek ik dyž kupírovaný vypadá taky slušivě :-D
Citovat
 
 
#158 M. Cramer 2011-12-27 14:30
Co se vzhledu dobrmanu tyka, tak zakazem kupirovani ztratili hodne z autority, kterou drive vzbuzovali. Ted vypadaji spis roztomile :-) Timto se ovsem nevyjadruji k tomu, zda je kupirovani dobre ci ne.
Jinak je vazne skoda, ze v CR je takova celkova nepratelska situace. Clovek ma pocit, ze se ho kazdy snazi "vosulit", lidi jsou na sebe zli...
Citovat
 
 
#157 Lucie Hapalová 2011-12-26 16:02
No,ono Radko kdyby byli všichni stejného myšlení a názorů,tak se nic neděje.
Je to jako u nás v klubu -co člověk,to jiný názor,jiný vkus a jiný pes -a díkybohu se vždycky dohodneme.
Ale třeba s těmi dobrmany to mám přímo od zdroje,od holky,co chová a ještě jedné,co dělá vývik a ta to dokonce říká a píše veřejně.A mluví o tom víc lidí.Co se dog a briardů,boxerů aj týká,tak to není moje parketa.
Citovat
 
 
#156 R. Popková 2011-12-25 22:43
Nezlobte se Lucie, ale v mnohém s Vámi prostě nesouhlasím...základna plemene dobraman se nijak nezúžila nekupírováním uší, ani jiné plemeno co vím neodoešlo nikam díky tomu (briard, boxer, doga...)nebo snad ano? Nevidím, že by ta plemena vymírala ,...a odstřížení "ouška", jak tomu říkáte a ocásku je "nebe a dudy".... znám i takové lidi v politice, asi se budete divit, kteří mají vlastního psa.
Citovat
 
 
#155 Lucie Hapalová 2011-12-25 21:03
Ještě bych zapoměla:kolik z těch oslovených politiků má doma psa,nebo o psech něco ví? V jednom odborném časopise byla reportáž z výstavy,kde se "procházel" i jistý nejmenovaný poslanec prosazující zákaz všech "bojových plemen včetně jejich kříženců" a když procházel kolem kruhu bulíků,zeptali se ho,jestlipak ví,co že je to za plemeno.
Jak to mohlo asi dopadnout? Usmíval se jak nakouřený měch a neřekl ani bé,protože netušil.Kdyby mu řekli,že je to maltézák,ještě jim to odkýve.
Nebo třeba u nás na úřadě -přihlašovala jsem psa a když došlo na rasu,ženská zírala,pak se zeptala ještě jednou a pak dodala:A to i existuje? A jak to vypadá???
Od takových lidí se dá očekávat spíš nesmysl,než něco kloudného.
Apropó -zákaz kupírování.....to vedlo akorát k tomu,že se zúžila chovatelská základna,protož e např.nekupírovaní dobrmani jsou na pohled -no,ať si to každý nazve jak chce,ale mnoho lidí,co je dřív dělalo,od nich právě kvůli tomuhle odešlo.
Nakonec -mnozí chovatelé malých plemen vypráví,že takové tetování štěňat je horší,jak odstřihnout ouško,či ocásek...
a někteří by proto rádi jen čipovali,protož e je pro ně tetování taky týrání.
Jinak Radko,za těch 20 let se myslím dost změnilo.Když vezmu třeba jen výcvik ... většinou už se nikde necvičí pomocí násilí,lámání psů.... a psů u bud taky díkybohu ubylo.Jen přišlo víc "podnikavců"...kteří kazí dobré jméno celé kynologie.
Citovat
 
 
#154 Lucie Hapalová 2011-12-25 14:35
Radko,já viděla tolik hnusných obrázků z množíren,že mě to někdy až děsilo.Třeba i od té paní,co měla jak psy s PP,tak i bez -červi jim lezli z očí,byli prašiví...koneckonců jako pravidelný účastník a debatník v útulku vím a vidím.Třeba psa,kterého páníček feťák zlil kyselinou,přelá mal mu nohy,nebo dolámaného jen proto,že nevyhrál na oficiální výstavě atp.
Takže to pro mne není téma typu sci-fi.
Jen si nejsem jistá,jak se to některým chovatelům bude líbit....kdyby totiž mohli,chovali by s PP až do smrti feny,bez omezení,protože ty peníze.....Neříkám že všichni,to ne,ale při pohledu na některé,kteří mají 30 psů,koček,morča t,koz a králíků s PP jen proto,že to "tak dobře vynáší".....těm by se takové regulace nelíbily.Proti těm jsem taky.Stejně tak jako ten,kdo má doma třeba 30 vořechů,kteří se mu množí hlava,nehlava.
Jinak Markéto,německy bohužel neumím,ale bylo by to zajímavé tu zavést ...to by se mnoho cukalo.
Co se týká toho,že by sousedi museli sopuhlasit s druhým zvířetem -tak to potěš pánbů.Dneska jsou k sobě lidi spíš hnusní a jak můžou uškodit,uškodí.
Jsme tu na činžase dvoji,vlastnící dva psy a tak si někteří mysleli,jak to taky zvládnou.Narozdíl od nás se ale ani prvnímu psu nijak nevěnovali,takž e se po čase zase vrátili jen k jednomu a na nás koukají jako na podivné lidi,kteří musí jistojistě nic nedělat,mít vysoké příjmy atd.A kdyby se třeba oni měli vyjádřit,rozhod ně by jsme se stěhovali...
Stačí si jen postěžovat,že jejich gril smrdí jak kafilérka a hudbu by mohli ztišit....a jak je zle.Natož se jich něco ptát....Ještě že nejsou všichni tací,ale i jinak si každý dělá naschvály...
Citovat
 
 
#153 R. Popková 2011-12-23 12:25
ježíš, ještě že nemám sousedy :lol:
I když proto, že je nás více, tedy s těmi psy:-) tak hledám právě místa, kde nebudeme lidem vadit....(a oni mi, ale to jaksi pořád nemáme vychytáno:/

Myslím, že bude dobré se při představě nějakých změn vyhnout absourditám. Zase nemusíme "kopírovat každý nesmymsl", ale je dobré vědět co kde mají dobrého a to si "vyůjčit" :-)
I v CZ existují společnosti nájemců, kde do bytů zvíře nesmí, nebo do určitých bytů... A taky se musí lidi přozpůsobit. Takové různé vyhlášky se asi najdou různě, ale chovatelství jako takové ve velkém to neovlviní.
Citovat
 
 
#152 M. Cramer 2011-12-23 11:16
Hi hi, jaks to myslela s tou inteligenci naroda? :lol:
Jinak v Dansku, myslim, muzes drzet jenom jednoho psa, pokud jich chces mit vice (i na vlastnim pozemku) musis mit souhlas od sousedu. takhle mi to povidali "nasi" Danove (clenove KPPPK). Ale nevim, zda je to celodansky predpis nebo toho jejich mesta... Urcite by to bylo taky zajimave...
Citovat
 
 
#151 R. Popková 2011-12-22 21:06
Ježiš Markéto to je dobrý...ono podobné regule o 3 a více chovných zvířatech tuším jsem viděla ve Švédsku??? A tam psa bez PP potkat téměř nejde...A sakra, a ono to nebude v inteligenci národa!! :- Díky, díky za "nakopnutí".
Citovat
 
 
#150 R. Popková 2011-12-22 21:00
Budu ráda za každé info v tomto směru. Začínám "podezírat" i další státy, že mají jisté regule...protože vím o několiak dalších, kde chov psů vypadá jinak...a nevím, jak toho docílili. Že by měli až tak "inteligentí" společnost občanů?? Nebo to je možná jiank....takže rozhodíem sítě a poučíem se tam, kde to vypadá líp než u nás:-)
Citovat
 
 
#149 M. Cramer 2011-12-22 19:34
zde to nekdo hezky vysvetluje:
lollypop-aussies.com/.../...
Citovat
 
1234567891011»
Obnovit seznam komentářů
RSS informační kanál kometářů k tomuto článku.
Přidat komentář
JComments
Poslední příspěvky "Pokec"
  • Nadstandardní péče o členy chovatelského klubu (10)
  • Připomínkování směrnic klubu (22)
  • Nahodilé téma (159)
  • BARF - moderní slovo? (16)
  • Srst - krátká nebo dlouhá? (118)
Banner
Banner
Databáze
Banner
Inzerce
Banner
Přihlášení



  • Zapomenuté heslo?
  • Zapomenuté uživatelské jméno?

Webdesign WEBMINI.cz